Sunday 10 September 2017

Enb 0-113 Binära Alternativ


ENBSeries v0.113 för TES Skyrim POSTING ENBSERIES BINARY FILES PÅ NEXUS SITES STRATSES FÖRBUDS Varning Denna version har en simpifierad solstråleffekt. Besök forum, det finns ett ämne om den här versionen. bFloatPointRenderTarget1 måste ställas in i SkyrimPrefs. ini-filen för att göra detta modarbete. Starta SkyrimLauncher. exe för att konfigurera dina videoalternativ igen. v0.112: Denna version liknar 0.103, men med ny skuggningseffekt, bugfix för parallax, optimering. Prestanda i den här versionen optimerad för ATI-videokort, men jag har inte hårdvara för testning, så inte säker på hur det fungerar på träning. Ställ inte in ForceFakeVideocardtrue i den här versionen, det är nu för buggfixering och kommer att tas bort senare. Parallax bugfix ska också fungera för ATI-användare (mod är här skyrim. nexusmodsdownloadsfile. phpid16919). Delvis ändrad kod för SSAO och Indirect Lighting-mix för bättre kvalitet, modifierad metod för att beräkna avståndsfaktorer för dessa effekter (FadeFogRangeDay, FadeFogRangeNight). Ändrade detaljerade inställningar för skuggkvalitet (-1 är extrem, 0 är hög, 1 är mitten, 2 är låg) för bättre detaljer. v0.110: Version liknar 0.103, men med ny skuggningseffekt, bugfix för parallax, optimering. Bästa prestanda med NVidia-kort tillfälligt, men ATI-användare kan också använda den här versionen, den har korrigeringar för buggar med 1.5.26.0 patch (set ForceFakeVideocardtrue). För NVidia-användare skapar inte den här versionen falsk videokort ENB, så du måste redetektera grafiska alternativ av spelstartaren om du tidigare använt modifieringen 0.103 eller tidigare version. v0.109: Test beta-version för NVidia-kort med stor optimering. v0.108: Förenklad version med många effekter borttagna, men prestanda är väldigt hög. v0.106: Optimerad kod för att göra det mindre cpu beroende. v0.103: Implementerad experimentell kod för injektor i stället för standart d3d9 wrapper. Det kan vara användbart för användare med Optimus bärbara datorer eller för dem som använder överläggningsverktyg som EVGA, Afterburn, D3D Overrider, XFire och andra. Grafiska ändringar går bara tillbaka till SSAO-koden från version 0.099 med liten uppdatering av indirekt ljusintensitet. v0.102: Tatsudoshi: Fasta få buggar, det mesta jobbet är gjort för att öka prestanda (inte alla ännu). Många buggar av tidigare version är fortfarande här, dåliga fixar dem senare. v0.101: Fasta buggar av tidigare version (åtminstone vad som ser). Tilläggskod för programmerbart externt skärpedjupseffekt (endast tillagt, men todo). Med ne enbeffectprepass. fx shader-fil kan du göra mer än bara skärpedjup, det körs före enbeffect. fx och arbetar med hdr-värden i multipassläge (upp till 8 pass). Ändrad standard av externa shaders, borttagen ScreenScaleY och ScreenSize ersatt av vektor med 4 värden. De flesta gamla effekter kommer inte att fungera, ersätt i dem ScreenScaleY med ScreenSize. z och float ScreenSize med float4 ScreenSize. Ökad blomkvalitet och borttagna parametrar med radie 1 och 2 för den. v0.100: Ta bort parametern CyclicConfigReading (den läser konfigurationsfilen var 5: e sekund), från och med nu hanteras detta genom att trycka på en knapp BACK (kan ändras KeyReadConfig). Tillagt nästan all kod från min patch AntiFREEZE TES Skyrim 0.096, inklusive de flesta parametrar. FPS-begränsare implementerad, fps-räknare. Skärmdumpinfångning är tillbaka, men annan nyckel tilldelad. SSAO-effekten har nu ytterligare lite version. Så här byter du inställningsparametern UseIndirectLightingfalse i enbseries. ini-filen och startar om spelet. Tilläggsvärden för att styra SSAO-avstånd i förhållande till dimmaavstånd. Natt och dag är separerade. Egenskaper för anpassning i enbseries. ini är slutförda, men de är delvis klämda av gränserna i enbeffect. fx, så om du vill kontrollera endast enbeffect. ini, ta bort gränskod i skuggning (eller vänta när det är svårt att skicka ny bildskärm). Tillagda parametrar för SubSurfaceScattering för att minska belysningen i skuggor för tecken och fula tunna linjer på dem (spelfel). Added parameter för kontroll av ljus från windows, men det påverkar vissa fx, till exempel frysa stavning. Lades till ShadowObjectsFix för att tillämpa skuggor från berg ordentligt. Olika buggfixar. SSAO arbetar med antialiasing. v0.099: Fast krasch på kvällen. Tillagt paletttextstöd (enbpalette. bmp, tga, png-filer). Ta bort kod för skärmdumpfångning. SSAO inaktiverad som standard, aktivera den i enbseries. ini, parameter AnvändAmbientOcclusiontrue och se till att antialiasing inte är aktiverat av spel eller drivrutiner. Ej testad med andra d3d9.dll-filer och de stöds inte nu. v0.098: Implementerad kod från AntiFREEZE patch för att fixa några spelbuggar och öka stabiliteten med denna mod. Tillagda parametrar för kontroll av miljö dimma. v0.097: Jag kommer att bli galen med att fixa spelbuggar för att få det att fungera med ENBSeries, officiella plåster förstör mina framsteg varje gång, så jag bestämde mig för att släppa ljusversionen. Kraschar av spelet 1.1 händer mycket ofta (åtminstone på min dator), de är inte interna modifieringsfel. Mjukvaran antialiasing (multisampling) stöds inte för tillfället, så att SSAO fungerar korrekt, inaktivera antialiasing (msaa). Optimering inte tillämpad, samma som i andra första versioner av ENBSeries, om du vill få högre framerate, stäng av SSAO eller minska kvaliteten på den. Spelet har några märkliga misstag som inte är fasta, till exempel i inredningsplatser direktljus aktiverat och applicerat från botten eller från sidan (sol, uh), så ökad intensitet är inte bra, bättre att minska alla andra värden tillsammans och öka övergripande ljusstyrka i efterbehandling shader enbeffect. fx. Användare, som redan har tweaked parametrar för GTA 4-versionen kommer inte ha mycket problem med den här. Ändra inte SubSurfaceScattering-parametrar, spelet har fel för karaktärer och dåligt åtgärdas när den senaste officiella plåstret släpps (ljus tunn linje på huden). upphovsrätt kopia 2007-2017 Boris VorontsovLast uppdaterad 14:17, 9 nov 2015 Uploaded at 1:19, 3 mar 2012 Se installationsanmärkningar nedan. Har en fråga Kontrollera kommentarerna. Chansen är att du hittar ditt svar där. Sätt innan du definierar HD6VIGNETTE i enbeffect-filen för att inaktivera brevlådan. TV20002100 Används SweetFX för färgkontrastjustering och viss skärpning. Väder. esp-filer är frivilliga, även om jag rekommenderar dem när du använder TV2100. Prestanda kan förbättras genom att justera detaljerad skuggkvalitet från -1 till 1 eller 2. TV1000 uppdatering utan versionsändring för att fixa saknad SweetFX-mapp 1. Hämta .143 binär från enbdev. 2. Kopiera d3d9SFX till Skyrim-katalogen. 3. Kopiera vald förinställd till Skyrim-katalog (se listade mappar). 4. Aktivera enbweather. esp (se Data mapp) för att inaktivera CINEMA BARS OPEN enbeffect. fx IN NOTEPAD OCH PUT FÖRE definiera HD6VIGNETTE Luma sharpeningSMAAVignette kontroller finns i SweetFXsettings Använd injektor för att växla nyckeltal för skärmdumpar, shader uppdatering etc. Ladda pluginfilerna i den här ordningen om du vill använda dimma plugin, vilket är valfritt: Enbweather ENB Weather - Exteriör Fog Plugin För användning med .119 binära. Se inkluderad README-fil för installationsanvisningar. Alla funktioner (utom indirekt belysning) aktiveras som standard. Letterbox inställd till 2.20: 1 för att öppna upp mer av skärmen. Användare kan inaktivera den här funktionen om de vill. Exempel skärmdumpar (med gammalt 2,35: 1 bildförhållande): imguraj78U40 Interiör SSAO har sedan dess förbättrats. OBS! DENNA VERSION ÄR INTE KOMPATIBEL MED COT, RevampedExteriorFog. esp, eller någon annan global lightingweather mods. Använd endast de. esp-filer som ingår i den här förinställningen. Mörkare dungeoninterior belysningsmods borde vara okej men. Kom också ihåg att uppdatera din skyrimprefs. ini för att se så här om du vill ha himmelbelysning: bTreesReceiveShadows1 bDrawLandShadows1 bShadowsOnGrass1 bDeferredShadows1 iShadowFilter3 (gå inte högre) Credits: Tapioks Enhanced Shaders --Jawz-- enbweather. esp och ENB Weather - Exteriör Fog Plugin. esp VIKTIGA ANMÄRKNINGAR: För Sky Lighting-funktionen .114 Beta till jobbet måste du använda dessa inställningar i skyrimprefs. ini bShadowsOnGrass1 bDeferredShadows1 iShadowFilter3 (gå inte högre) Annars kommer himmelbelysningen att fungera och andor kommer att göra felaktiga skuggor. TV 2.5 liknar 2,4, men med kontraster och blomjusteringar. En liten linsreflektionseffekt tillsattes och anamorfisk flare reducerades. Använd med .114 ENB och bifogad. esp. 2.4 - Experimentell integrerad Matsos blomkod (kolla in hans senaste ENB skyrim. nexusmodsmods19379) med nya inställningar. Det här är inte riktigt en färdig konfiguration. Nätterna är för ljusa och dagar har kontrastproblem. Kom ihåg att ladda ner ENB .113 och aktivera RevampedExteriorFog. esp innan du använder. Du kan se några av testbilderna här. 2,31 Tillagd en slags tropisk utseende. Skies är levande, solen är mer intensiv, blomman har mer kontrast. Lätt justering till nätter (förmodligen inte märkbar). Kom ihåg att använda med .113 wrapper. 2.3 Lades till ny konfiguration för .113 ENB wrapper. Du kan justera solstrålningsmultiplikatorn till din smak i enbseries. ini, men om du ställer in det för högt kommer skärmen att bli utspolad när du siktar på solen. Ive gjorde också några kontrastjusteringar och modifierade DOF för att vara lite mindre intensiv. Detaljerad skuggning är nu standard till ultra kvalitet (-1). För att spara prestanda, skala tillbaka till 0, 1 eller 2. Kom ihåg att ladda ner d3d9.dll eller injektorn här 2.21 - Bluer Fog Preset Precis som jag, kan några av dig ha blivit trött på den drabba gråbruna dimma i den senaste konfigurationen. Ive har ändrat det för att vara mer i linje med vaniljens inställningar - det vill säga blå. Tja, åtminstone mer blå än det var förut. Ive har också gjort anpassningar till SSAO som kan påverka prestanda men bör bidra till att förbättra det utsmyckade utseendet på tidigare iterationer. Jag rekommenderar starkt att använda någon form av SMAA eller FXAA istället för Multi Sampling. För det första kommer det att förbättra prestanda. För det andra kommer det att göra det möjligt för spelet att göra djuptexturer på rätt sätt (såsom dimma, rök, balkar etc.), som tenderar att ta ett mer ogenomskinligt utseende när man använder MSAA. 2.21 Har gjort korrigeringar till enbseries. ini. Tack går till Boris för att påpeka felen. 2.2 Inställningar som släppts för .110. ATI-användare ska gå här för att få senaste d3d9.dll-omslaget. Nvidia-användare kan också uppgradera om de vill. Kom ihåg att installera RevampedExteriorFog. esp innan du spelar. 2.1 Experimentella inställningar som liknar 2,0 men med färgjustering (mättnad närmare vaniljtone) och mer kraftfull SSAO. Jag rekommenderar starkt att du använder det här med .109 beta d3d9.dll-omslaget tillgängligt här. ATI-användare bör noga läsa utgåvorna (SSAO kommer inte fungera för dig, förlåt). Dessa inställningar kan också användas med .102 om du föredrar den versionen, men .109-prestanda är mycket bättre. Det finns några buggar men de är inte spelbrott. Se enbdev för mer information. 2,0 - Lysare och mer levande. SSAO, DOF och brevlåda aktiverat. IL inaktiverad eftersom det knappt märks och bara en dra på prestanda. AF och SMAA-funktionen är avaktiverad som standard. 1. Du måste aktivera den medföljande. esp Revamped Exterior Fog för att få rätt bildresultat. Tack går till Gargorias för att göra Skyrim mer ENB-vänlig. 2. På begäran av ENBs skapare är det inte längre tillåtet att hålla binära filer på Nexus. Så förutom att ladda ner förinställningen måste du gå här och ladda ner v0.102 Tatsudoshi, som ger dig den nödvändiga filen d3d9.dll. Jag lägger till några skärmdumpar senare. 1.5 - Valfri filmversion Mindre färgstark och livfull. Molnigt väder är mörkare (vilket påverkar nätterna något). Sepia-tonen läggs till dämpad dagtid väder och skuggor justeras för mer balanserad kontrast. 1.41 - Replaces Experimental Version Förbättrad SSAO-provtagning på dimma ytor (behöver fortfarande arbete). Dramatisk ökning av prestanda. Färger ökade något. Kontrast minskade något. Blå dimma, som gjorde avlägsna berg ser bra ut, tonade ner för att förbättra dimma blandning. Stor översyn för att ta itu med några problem. Skien är nu ljusare, skuggorna är skarpare och den dimmiga, skumma känslan har minskat avsevärt. Ive använde också vissa HD6-koden för att ge användarna en valfri brevlådeffekt. För att inaktivera det, sätt bara för att definiera HD6VIGNETTE i enbeffect-filen. Färger är fortfarande ganska dämpade, men inte lika mycket som tidigare. Ive har också lagt till några högupplösta bilder med olika väder - och inredningsmiljöer. Viktigast av allt behöver du inte längre använda någon mod som spelar med inställningarna för inbyggda fogimage-mallar. Du kan inaktivera alla tidigare. esps och dina interiörer ska se bra ut. Om du vill fortsätta använda dem kan du också göra det. Tack går till HeliosDoubleSix för sin vignettkod och andra förbättringar. 1.2 Valfri konfiguration tillagd. Interiör dimma Remover används inte längre. Denna mod uppnår mycket bättre resultat i dugneons, vilket gör dem mycket mörkare. Kredit går till Daos85 för att justera inredningsljusmallarna. 1.1 - Saknad paletttextur skulle resultera i alltför ljusa scener. Rättad. Kom ihåg att ställa in bFloatPointRenderTarget och fgamma till 1 i skyrimprefs. ini 1. Säkerhetskopiera befintliga ENB-filer, inklusive d3d9.dll, innan du installerar. 2. Att spela med glidreglaget i spelet kan orsaka felaktig återgivning. För att återställa, ställ in gamma till 1 i skyrimprefs. ini och starta spelet. 3. De som använder ENB-versioner .112. 113 eller .114, ska använda FXAA eller SMAA (eller båda) för anti-aliasing. Användning av MSAA kommer att göra att djupstrukturerna blir felaktiga och att SSAO kommer att dyka upp bakom dimma och glöd. Du vet att du har detta problem om dimma i fängelsehålorna ser konstigt ut. 3. Vaniljvattenskum kan förefalla alltför ljust. För att fixa detta, ändra dessa värden i enbseries. ini till värden som är mindre än eller lika med 1. t. ex. FIRE IntensityDay1 IntensityNight0.9 4. Om skuggorna verkar för mörka, kontrollera om din bildskärm använder någon form av svart nivåjustering eller dynamisk kontrast och stäng av dessa funktioner. 5. Om vissa texturer ser extremt ljusa ut (som i utblåst till helt vit), är det förmodligen eftersom det är en modded textur. 6. För de som upplever transparent dimma under vissa väderförhållanden. En snabb fix är att öka dessa värden för SSAO i enbseries. ini SizeScale (Dont go över 1) SourceTexturesScale (Dont go over 1) Detta kommer att förbättra hur horisontens dimma ser ut men minska din prestanda ganska lite. Alternativt kan du inaktivera SSAO i. ini-filen och aktivera den genom drivrutiner istället. Detta eliminerar också det avlägsna dimproblemet. Detta gäller endast användare som använder .102 binärer. Dimma problem är helt fixerade i .110 Tack vare Matso för sina DOF effekter, Gargorias för dimma Remover och Boris Vorontsov för ENB gör förlängning. Binära alternativ Binära alternativ är det mest populära handelsinstrumentet på securedoptions plattform. Det är överlägset det enklaste verktyget för handel, speciellt för nybörjare. Du kan handla väldigt enkelt, bara tre steg. Du väljer den tillgång du vill handla, du anger det belopp som du vill investera och du väljer om priset på tillgången kommer att vara över eller under tiden vid utgången. Om du väljer en utgångstid som är mycket nära aktuell tid, kan transaktionen inte slutföras. I så fall måste du välja en senare utgångstid. Denna specifika kategori av alternativ skiljer sig från de övriga med avseende på utgångstiden, eftersom tillgängliga utgåvor avser samma dag. Till exempel, om priset på guld är för närvarande till 1500 dollar per oz, kommer det att stiga eller falla med 17:00. Näringsidkaren köper aldrig en tillgång, förutspår bara marknadsriktningen. En korrekt förutsägelse resulterar i en in-the-money handel. Ingen widget hittades med den iden Riskinformation: Binär optionshandel innebär betydande risk. Vi rekommenderar starkt att du läser våra användarvillkor. Även om risken vid handel med binära alternativ är fastställd för varje enskild handel är handeln direkt och det är möjligt att förlora en initial investering, särskilt om en näringsidkare väljer att placera hela sin investering i en enda levande handel. Det rekommenderas starkt att handlare väljer en ordentlig strategi för penninghantering som begränsar de sammanlagda konsekutiva affärer eller totala utestående investeringar. securedoptions Vår webbplats ägs och drivs av: Hill Marketing Ltd, FERNHILLS HOUSE FORESTER CHAMBERS, TODD STREET BURY, MANCHESTER BL9 5BJ Storbritannien. Innan du lämnar, vill vi erbjuda dig en SPECIAL BONUS Du är inbjuden att kontakta oss nu och använda verktyg för att dra nytta av nästa vinstmöjlighet.

No comments:

Post a Comment